Translate

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

Ιμιτασιόν Χριστιανισμός

     Εικόνισμα ιμιτασιόν «Παναγίας Σουμελά» στα χωριά! Για «αρπαχτή»!! Δεν ξέρω αν κουβαλάει και τη «χάρη» της αυθεντικής, καθότι άθεος… Δεν έμεινε ούτε ένας χριστιανός να τους «κράξει» και να κράξει «τι κάνετε ιερόσυλοι;;»!! Ούτε καν όσοι-ες «χαμενοπατρίδιδες» των ανταλλαγμένων πατρίδων που με τόσο πάθος αναφέρονται στο επιβλητικό μοναστήρι στον Πόντο, αναπαράγοντας (συνειδητά ή όχι) εθνικισμό και τρουρκοφαγία αντί για αγάπη των λαών διεθνισμό, ΕΙΡΗΝΗ, και κλείνουν τα μάτια στα όσα συμβαίνουν εδώ;;
   Η γιαγιά μου δεν κουβάλησε περιουσία από τον Πόντο (όπως και όλοι οι φτωχοί πόντιοι) : Μόνο τα εικονίσματα και τα τρία μικρά ορφανά της από τον σκοτωμένο αντάρτη εκεί παππού μας. Είχε έρθει αντικέρ κάνοντας έκθεση στην (τέως) δημοτική βιβλιοθήκη. Πήγαμε με τη γυναίκα μου και του δείξαμε την εικόνα που μου’δωσε η μάνα μου - «πόσο μου την πουλάτε; Θα σας δώσω όσα θέλετε!», μας είπε. –«Όχι, δεν πουλάμε την ιστορία και τους προγόνους μας!» του απάντησα.  – «Ευχαριστώ τουλάχιστον που μου δώσατε την ευτυχία να δω αυτήν την εικόνα», είπε αυτός. Δεν πουλάμε- δεν πουλιόμαστε ιερόσυλοι παζαρτζίδες της ιμιτασιόν θρησκείας και ιστορίας μας!!




Λ. Παπαχρυσοστομίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου